Kundeservice / Reklamasjon

Reklamasjon

Hvordan lager jeg en klage på Skechers.no?

Du kan melde inn en klage for varer kjøpt på den offisielle Skechers nettbutikken i Norden ved å følge disse trinnene: Meld inn klagen din her. Finn ordrenummeret ditt og ta bilder av feilen samt skoen som en helhet. Denne informasjonen er nødvendig for å melde klagen din online.

Hva trenger jeg når jeg melder inn en klage online?

Når du melder inn en klage online, må du ha ordrenummeret ditt klart samt bilder som viser feilen på produktet og produktet som en helhet.

Hva kreves for å få klagebehandling i en Skechers Butikk/Outlet?

For å få klagebehandling i en Skechers Butikk/Outlet, kreves det at varen er kjøpt i en Skechers Butikk/Outlet eller på skechers.no, og at du fremviser en gyldig kvittering fra butikken eller fakturaen fra Skechers.no. Bankkvitteringer aksepteres ikke som dokumentasjon.

Hva skal jeg gjøre hvis produktet ikke er kjøpt i en Skechers Butikk/Outlet?

Hvis varen ikke er kjøpt i en Skechers Butikk/Outlet eller på Skechers.no, skal klagesaker vanligvis avgjøres av den samme forhandleren eller kjeden der produktet ble kjøpt. Vi kan ikke påvirke en klageavgjørelse fra en forhandler. Her henviser vi til Forbrukerrådet.

Hva skal jeg gjøre hvis produktet er kjøpt i en Skechers Butikk/Outlet utenfor Norden?
  • Vi kan hjelpe deg - enten online eller i våre butikker.
  • Besøk en hvilken som helst Skechers Butikk/Outlet i Norden for å få klagebehandling.
  • Du kan også melde inn klagen din online.
  • Vi krever fremvisning av en gyldig kvittering fra butikken (bankkvittering er ikke nok).
Hvordan fungerer klageretten?

Hvis du kjøper et produkt og oppdager at det er en feil, som for eksempel en materiale- eller produksjonsfeil, gjelder kjøpslovens regler. Klageretten gjelder fra du har kjøpt produktet og 24 måneder fremover. Som offisiell Skechers-distributør, streber vi etter å tilby rask klagebehandling.

Hvordan melder jeg inn en klage online hvis jeg har kjøpt produktet i en Skechers Butikk/Outlet i Norden?

Vi kan dessverre ikke tilby online klagebehandling for varer kjøpt i butikker.