Den offisielle SKECHERS® nettbutikken i Norge
⭐⭐⭐⭐ 4,7 på Trustpilot
Gratis retur i alle Skechers-butikker
Gratis levering på bestillinger over 999 NOK

Reklamasjon

Dersom du kjøper en vare, og det er mangel på den – f.eks. en materiale- eller fabrikasjonsfeil – gjelder forbrukerkjøpsloven.

Du kan reklamere over mangler ved varen innen 24 måneder fra leveringstidspunktet.

Som offisiell Skechers-distributør, streber vi etter å yte rask reklamasjonsbehanding.

En reklamasjon kan være i en av følgende situasjoner:

Varen er kjøpt på den offisielle Skechers-nettbutikken i Norden

  • Vi kan hjelpe deg. Registrer din reklamasjon nedenfor.
  • De offisielle nettbutikkene i Norden er Skechers.dk, Skechers.se, Skechers.no eller Schechers.fi.
  • Finn ordrenummeret ditt og ta bilder av feilen og skoen som helhet. Disse detaljene må du bruke for å registrere reklamasjonen online.

Registrer reklamasjon

Varen er kjøpt i en Skechers Store/Outlet utenfor Norden

  • Vi kan hjelpe deg – enten på nett eller i våre fysiske butikker.
  • Besøk en hvilken som helst Skechers Store/Outlet i Norden for å få reklamasjonen behandlet
  • Du kan også klikke her for å registrere reklamasjonen online
  • Vi krever fremvisning av en gyldig kvittering fra butikken (bankkvittering er ikke nok).

Varen er kjøpt i en Skechers Store/Outlet i Norden

  • Våre fysiske butikker kan hjelpe deg. Les hvordan her.
  • Skechers Stores/Outlets i Norden omfatter butikkene: Danmark, Norge, Sverige og Finland.
  • Besøk en hvilken som helst Skechers Store/Outlet i Norden for å få reklamasjonsbehandling
  • Vi krever fremvisning av en gyldig kvittering fra butikken (bankkvittering er ikke nok).

Varen er IKKE kjøpt i en Skechers Store / Outlet

  • Vi kan IKKE hjelpe deg, men det kan butikken der du kjøpte varen.
  • Varen er for eksempel kjøpt hos Skoringen, Eurosko eller en annen forhandler
  • Reklamasjonssaker skal alltid avgjøres hos samme butikk eller kjede der varen er kjøpt
  • Vi kan ikke påvirke reklamasjonsavgjørelsen fra en forhandler. Her henvises det til Forbrukerrådet.

Hvis henvendelsen ikke passer inn i en av de ovenstående alternativene, kan vi sannsynligvis ikke hjelpe deg. Men du er naturligvis alltid velkommen til å kontakte kundeservice hvis du er i tvil.